Benim de gebelik öncesi dış hemoroid vardı , ama gebelikte daha da arttı. 35+4 oldum ve geçen doktora gittim , şişmemiş memeleşme var böyle deri parçaları gibi değişik bişey kabızlık da yok bende bu arada , tuvalete çıkabiliyorum fitil verdi. Doğumdan sonra geçer dedi , geçmez ise operasyon ile alınıyormuş sanırım.