İyi akşamlar kızlar bu sıralar sürekli bir şeyler soruyorum hakkınızı helal edin takıntılı biriyim her şey de sebep arıyorum merak ediyorum sizler de tecrübeli olduğunuz için sormak istiyorum sağ da tek yumurtam vardı aşılama yapıldı bugün aşılamanın 7.günü ama benim sürekli sol kasığım ağrıyo bugün daha bi hissettim onu eğilirken kalkarken otururken sürekli sol kasığım ağrıyo iğne batıyomuş gibi batıyo diyelim ki döllenme oluyo bu hafta yumurta sağda olmasına rağmen sol kasık ağrısı neden oluyo işin ilginç tarafı sağ kasığım toplasanız 1 hafta içinde 3 4 kez ağrımıştır yani sizce normal midir bu yumurtalıklarla kasıkların bi ilgisi var mıdır sağdan yumurtladığım halde bebek sol da döllenip büyür mü