Merhaba arkadaşlar 38 haftalık hamileyim bugün hemen hemen çay bardağı kadar Bi idrarın geldi ve tutmakta zorlandım klozete oturana kadar biraz kaçırdım rengi normal idrardan farklı koyu kırmızı gibi ve kokusuda ağırdı su hakkında bilgim yok kuaför açılınca ağdaya gittikten sonra muayene olmaya gidicektim niyetim öyleydi şimdi farklı bir idrar durumuyla karşılaşınca endişelendim su gelmesi böyle bir şey mi tecrübesi olan hamile arkadaşlarım yardımcı olurmusunuz