Miranannesi Uyandırmanız lazım Bi şekilde bende 2 hafta çok uğraştım uyanmıyordı uyansa bıle emerken uyuyakalıyordu ama sarılık tehlıke lı yükselirse hastanede yatabılır sekeri düşüyor sonuc olarak açlıktan ve o yüzden daha çok uyuyor. Korkması çok normal bütün bebeklerde oluyor yenı dogan sıkısık Bi yerden çıkıyor sonucta o yuzden İlk 4 ay yarım kundak öneriliyor anne karnında hissi veriyor ayaklar serbest olacak şekilde yapabılırsınız.