Merhaba arkadaşlar,
Doktora bu cuma randevu aldım ama adetime 17 gün var sol kasık üstü göbek altında da ağrı ve kırmızı lekelenmem oluyor ara ara. Başına gelen var mı? Geçen ayda silik çizgi görüp lekelenmem olmuştu adet oldum doktorumada erken randevu bulamadımm😫😫 bu durumla karşılaşan varsa lütfen yardımcı olunn🙏🙏