Kalp atışını ne zaman duydunuz anneler, yorumlara yazın da bilgilenelim :)
miranmiran1306 herkesin farklıdır canım. 7 haftalıkken duydum ben
miranmiran1306 şuan bende 4+5 daha gitmedim
miranmiran1306 7+3 te duydum çok şükür 🙏
miranmiran1306 6+5 de duymuştum❤️
Aslhn12 7. haftada ♥️
miranmiran1306 6+3 de çok şükür
6+6′da duydum. Allah tüm isteyenlere nasip etsin
miranmiran1306 6+1de duymuştum bende