MinikGrilBaby Plesanta privea teşhisim var ama pazartesi günü ildışına çıkmam gerek doktora yarın gideceğim ama aynı teşhiste olan ve yolculuğa çıkan var mı acaba
Nur000 MinikGrilBaby banada plasenta previa var denildi 3 saatlik araba yolculuğu yaptım sıkıntı yaşamadım 2 kere mola verdim. Tabi yinede doktorunuza danışın
MinikGrilBaby Nur000 benim 1 cm yakınlıkta ama 2 haftadır ne durumda şuan bilmiyorum gitmemde gerek biraz korkuyorum da
Akkoyu Benim düşük tehlikem vardı bende gittim 5 saatlik yolculuklara bide sürekli memleketime 2 saatlik yolculuk ve her ay doktor içinde 1 saatlik yol gidiyorum yani dikkat edip mola verdikçe bişey olmaz içini ferah tut