Fatosoyku genelde ilk gebelikte mutlaka yapmalısın diyen doktor da var gerek yok diyen de ama ikinci gebelikte mutlaka vurulması gerekiyor eğer aksi bi durum olmazsa 28.haftada yapışıyor ama erken haftalarda kanama,lekelenme olursa vurulması gerekiyor ilk gebeliksede ikinciysede.