Benimde sol kasigimda sureklo ağrı oluyordu bazen geceleri uyutmuyordu doktora sordum kontrole gittiğimde kontrol etti ultrasonda, kist olduğunu söyledi. İlk aylarda sag veya sol tarafta olusurmus kist ağrıyı yapan da oymuş. Aylar ilerledikçe kaybolurmus kendi kendine. Korkulacak bisey değil korkma demişti bana. Belki seninde o sebeptendir