Gulsah4 Kızlar, 17 sinde baslayacak olan kontrollü normalleşmede hamilelerin durumu nedir?Bir bilginiz var mı?
_Nurr- Gulsah4 evet Malesef bende pazartesi başlıyorum 32. Haftam doluyor keşke devaö etse son 1 ay zaten zor ve riskli çalışmak
Hiranurecrin Askiletotomsu Allah sonumuzu hayr etsin bacım 😂😂doymak nedir bilmiyorum haliyle herşeyi yiyecek olarak görüyorum 🤣🤣