Merhaba anneler, 35. Haftamdan beri sancı çekiyorum ve bu sancılar nts de görünüyor. Ama ilk gebeliğim olduğundan anlayamıyorum sizce bu doğum sancısı mı? Nts’si bu şekilde olan var mı? Rahim ağzım kısalmış ama açılma yok. Çok yoruldum artık 😞 https://resimyukle.io/r/fmktfa7Tac