yagmuryilmaz Arkadaşlar 23 haftalık hamileyim. Bugün bebeğin hareketlerini aşağıda hissediyorum. Yani aşağıya doğru vurduğunda vajinada bi basınç oluyo sanki. Bu durumu yaşayan var mı?
Deletedmom15257 yagmuryilmaz benimkide hep asagida tekmeliyo gayet normal cnm bazen yukarda ama genelde aşağıda;)
Merveozcelikcckl yagmuryilmaz bende o haftalarda yaşamıştım canım ayaklarıyla kaşıklarıma vurdu 2 gün gece bile uyuyamamış çok hareketli bebeğim konuşmayı dene işe yarıyor 😂
Suhus000 yagmuryilmaz bende hissediyorum ya çok garip bazen sırttım da felan hissediyorum artık dedim bu çocuk delirdi yapma oğlum vs dedim bi süre durdu şimdi tam göbeğime vurup duruyor 😀
Caglagok Evet benim de bazen oluyor canım bebeğim ters duruyormuş ayakları aşağıda. Doktorum o yüzden aşağı doğru hissettiğimi söyledi bana
Ngrbrs Ben nerdeyse bütün hamileliğim boyunca aşşağıda hissettim ilk makat duruşluydu aşşağıdaydı döndü elleri durmuyo aşşa basınç uyguluyo doltorum bana normal olduğunu söylemişti yine kontrolünde sor doktoruna emin olursun hem ☺️
yagmuryilmaz Ngrbrs merakımdan mesaj attım doktoruma ayakları aşağıdadır dedi ben yine de yaşayan vardır diye fikir almak istedim teşekkür ederim canım
AyaYlmazYldrm Cani ben 27 haftalik hamileym benim bebegm cok nadir yukrilara cikar hep asagida vurur bence cok normal
yagmuryilmaz AyaYlmazYldrm insan endişeleniyor yine de canım çok tuhaf bi his ben ilk kez bu kadar aşağıda hissedince telaş yaptım
Bahar22Bahar Benimde merak ettiğim bir konuydu dün tam 20 hafta olduk ilk kez vuruşunu hissettim çok aşağı da sol kasığımda bende teşekkür ediyorum size 🤗😘😘