Normalde asla sırt üstü uyumam hamile kaldığımdan beri gözüm açılınca kendimi sırt üstü buluyorum ama doktorlar 5 aya kadar nasıl rahatsanız öyle uyuyun diyor zaten sonrasında uyuyamıyosun 😂 bazı doktorlar bir risk yok ama kan dolaşımı olmuypr bebek büyüdükten sonra anneye baskı oluyor bu anneyi rahatsız eder ve tansiyonunu düşürür diyor bebeğe bir şey olmuyor yani olucak olsaydı kimse sağlıklı bebek dünyaya getiremezdi