Aaayseeee Merhaba 9. Haftadayım daha önce 2düşüğüm var pıhtılaşmam da var iğne kullanıyorum sabahtan beri belimin tam ortasında bir sızı var yatarkende devam ediyor acaba böyle bir durum yaşayan var mı herşey yolunda mı acaba endişe ediyorum
YaseminBaris Aaayseeee bende 2 dusugumu bel agrisiyla malesefki kaybettim canim ama sen yinede telas etme. Bence hemen doktoruna basvur ona sor en iyisini doktorun bilir..
Znrr Aaayseeee haftanızda bel ağrıları olması çok normal ama sizin durumunuz biraz farklıymış doktorunuzla görüşün yinede
Aaayseeee YaseminBaris Nasıl Bir bel ağrısıydı peki? Şiddetli mi? Kanamam yok şükür ara ara kasıklarım sızlıyor doktor normal dedi belim ağrımıyordu o yüzden endişe ettim
Aaayseeee Znrr Valla karsta yaşıyorum hangi doktor denk gelirse ona gidiyorum öyle bir doktorum yok yani burası mahrumiyet bölgesi mağlesef sağlık açısından. Özel bir hastane yok. 😔
Znrr Aaayseeee bende öyle bel ağrıları yaşıyordum ki yattığım yerden eşim kaldırıyordu doktorum rahim genişledikçe baskı yapıyor çok normal demişti
Aaayseeee Znrr ileri haftalarda normal diye biliyorum ama ilk ayda da normal mi acaba sizinde mi bu haftalarda oldu ?