Ozge5500 Hamiş anneler 35. Haftaya girdik idrar yolunda enfeksiyon oldugu soyledi fazla cikmis doktor antibiyotik verdi ama kullanamiorm su iciyorum bol bol sizce gecermi geciyormuymus bol su içince dusuyormu yani
Leylaalin Ozge5500 kendiliğinin zor geçiyor bende vardı geçmedi geçen gün doktora yazdım artık Ağrı’dan duramıyordum suda eriyor gün de iki kere yarım kullanıyorum şimdi daha iyiyim ama fark ettim bende uyku yaptı bebeğim de uyudu çünkü hareketleri o kadar azaldı ki pazartesi günü randavum var 2 gün kullanmayacağım yine doktora soracağım
sevdam_21 Ozge5500 antıbıyotık içmeden geçmez ne kadar su içersen tekrar olur antıbıyotık için doğumdan snra tekrarlamısın inş normal doğum yaparsınız da enfeksıyon vücuttan atılır
Tazegebe1 Ozge5500 Bende de var kızılcık suyu iyi geliyomuş komposto gibi ona başlicam bakalım hem doğal hemde geçiriyomuş😌
Busrakb55 Bende de 30. Haftada çıkmıştı. Tek seferlik bir antibiyotik vermişti doktor. Kullandım ve bol su içmiştim. 10 gün sonra tahlil verdim temiz çıktı. Doktor tedavi etmezsek erken doğuma sebep olur demişti. Doktorunuzun önerisini dinlemenizi tavsiye ederim.
Busrakb55 Benim sağ tarafımdan kasığımda sağ kaburgamın altına doğru bir hat halinde sancım, ağrım vardı. Bazılarında idrar yaparken yanma oluyor, sık tuvalete çıkma oluyor
Ozge5500 Leylaalin antibiyotik kullanamiorm kokuyor bana cok yutamiorm valla bol bol su ictim sali gunu tahlil vericm tekrar ins azalmistr
Ozge5500 sevdam_21 sezeryan olcak insallah ama antibiyotik dedigim gibi kullanamiorm icemiorm yani insallah azalmistr heptrn gecmez belki ama 😥