Gebelik ilk haftalarinda yeşil çay , ödem atıcı detoks suları zararlı mıdır ? Malum kan sulandirici iğne , düşük önleyici fitil iğne derken sürekli uzenmak zorunda kaliyorum. Şimdiden iyice sistim kabizlik başladı . Bağırsaklar fena yanıyor . Şişkinligi azaltacak kabızlığı sonlandıracak kuru incir dışında önerileriniz var mıdır ?