Ozlm38_ ben de ilk sibel hanima gittim eşimi almadıkları için ekolü bıraktım ünal beye gitmeyi tercih ettim tamam pandemi var anlıyorum da bu kuralın bi mantığı yok zaten beraberiz adamla onda bisey varsa bende de var bide insanın ilk kez tattığı çok güzel heyecanlı duygular orda gariban gibi hissettim kendimi tek başıma sinirlerim bozulmuştu