defnecinar1 Kızlar 36+6 haftalık gebeyim, az önce otururken durduk yerde göğsümden bir sıvı geldi süt olabileceğini düşünüyorum acaba doğum belirtisi olabilir mi aranızda yaşayan var mı 🙊🐣
MerveKaya38 defnecinar1 bende 31 haftaligim canım benimde sağ göğsümden akıyor Dr normal sütün dolmuş sakın elleme oynama dedi .
_Nilayismail- defnecinar1 evet canım bende 38 +1 günlük benim de arada durduk yere sağ göğsüm den sıvı akıyor baktım da normalmiş yani
Anne12345 Benim 28. Haftadan beri geliyor hep iç çamaşırımda leke olduğunu görüyorum. Ama doktoruma sormayı unutuyorum hep. O zaman benimde sütüm doğum yapınca direk gelicek değil mi? İlk hamileliğim olduğu için bilmiyorum
Hammurabi Benim 21.haftada gelmişti, telaşlanıp sordum doktora, normal demişti merak etmeyin. 20.haftadan itibaren zaten çalışmalar başlarmış. Ama erken gelmesini başka bir sonuca bağlamadı, normal dedi geçti irdelemedim ben de ☺️