Arkadaşlar şu an 40 haftalık olduk biz pzt Allah izin verirse oğluşumu kucağıma alacağım bebekler tuzlanmalı mı sizce bizleri tuzlamışlar ama bi yerde okudum yara olabilir bebek tahriş olabilir cildi vs. Şeyler yazıyor normalde tuzlama taraftarıydm ama şimdi tedirginm annemle eşim de tuzlama taraftarı napsak acaba diye düşünüyorum şimdi aslında önce doğumu atlatalmda bunu sonra düşünürz de kafasndym biraz da ama insan yinede düşünüyor işte. Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah kolay doğumlar diliyorum..