Yelizcevik Kızlar yaklaşık yirmi dakika önce merdivenlerin son iki basamağından sert bir şekilde popo üstü düştüm fakat bir ağrım falan olmadı sizce bişey olmuş mudur
BesteCanerKutluzolu Yelizcevik içinin rahat etmesi açısından doktorunla görüş istersen. Bir şey olduğunu sanmıyorum ama için rahatlar
Haticeyildiz Yelizcevik doktora bi gorun nolur nolmaz benimde kayinvalidemler ust katimda oturuyo devamli yukari asagi in cik in cik o kadar korkuyorum ki duserim diye allah korusun
Bebegim Bende aynı senin gibi merdivenden düştüm popo üstüne ağlıcaktım nerdeyse bebeğime birşey olcak tutunamıcak diye çok şükürki bişey olmadı 15. Haftama geldim ☺ Şiddetli ağrı olmadıkça birşey olmaz canım içine sinmiyorsa baktır doktoruna