Merhabalar anneler. 4 gün önce arife günü genel anesteziyle 2. Sezaryenimi oldum . İlki gibi değil çok ağrım var . Dikiş yerimin sağ tarafı yanıyo resmen . Yatarken falan hissetmiyorum bişey ama sağa sola hareket ettikce canımı acıtıyo sag tarafim .Belim ve sırtım da çok ağrıyo. Kontrolüm pazartesi günü o zamani bekliyorum. Tecrübesi olan varsa bilgilendirebilir mi ?