Yagmurtanesi Samsunn55 ben varıım 🙋♀️. Yalnız bacak arasına bakmadan söyledi benim ısrarım üzerine. Tam hatırlamıyorum ama genital organ oluşmuyor bu haftalarda yönüne göre yüzde 85 kız dedi. Daha sonra gittiğimde erkek olduğunu öğrendik . Size ne dedi
Samsunn55 Yagmurtanesi bana da yüzde 85 kız dedi 2 hafta sonra kontorlum var bakalım ne diyecek. Ben beklemiyordum cinsiyeti söylemesini söylim mi dedi söyledi 😊 inşallah değişmez benimki ya
Samsunn55 Yagmurtanesi amin inşallah cümlemizin 🤲 öncelikleri sağlıklı olsunlar hayırlı evlat olsunlar da
Yagmurtanesi Samsunn55 sizinde riskli gebelik mi metin beye gidiyorsunuz yoksa ismini iyi diye duydunuz vs. Ondan mı
Samsunn55 Yagmurtanesi 6 gebelik kaybım oldu benim. Küçük haftalarda 6 haftayı geçemiyordum. Erzuruma geleli 10 ay oluyor geldiğim zamanlarda araştırmıştım herkes metin beyi çok meth etti dedikleri kadar varmış gerçekten elinden geleni yapıyor hocam sağolsun
Yagmurtanesi Samsunn55 çok geçmiş olsuun inşallah bu bebeğinizi sağ salim sağlıklıca kucağınıza alırsınız.
Yagmurtanesi Samsunn55 merhaba erzurum postlarını gezerken gördüm aklıma geldiniz metin beyin tahmini tuttumu sizde cinsiyet tahmini