Daisytopian Arkadaşlar 14+2 yim ve üç gündür inanılmaz derecede 20 lik dişim ağrıyor sadece sağdaki. Çenem kopucak gibi. Pazartesi hemen dişçiye gidicem önerileriniz var mı? Benim gibi olanlar var mı?😔😔😔😔