Buket1906 Ugulsum aynn çok iyi canım benim 18 haftada 14 olunca yükselince doktor önlem amaçlı ilaç verdi şimdi çok şükür en fazla 13 oluyor dinlenince 11 12 lere düşüyor
Mavi34 Ugulsum 12 8 üstünde olmadığı sürece korkma gebelikte düşüyor normale göre baş dönmesi ondan oluyor ama duauk tansiyonun hic sakıncası yok
Suleasyaa Harikaa hemde 120/80 normal tansiyon değeridir zaten. Benim tansiyonum da hep 90/60 dır. Hamile değilken de öyle idi. Gebelikte 140/70 üzerine çıkınca takip edilmeye baslanir