Senanrrr_06 8 haftalık hamileyim bu zamana kadar hamilelikte hiç bı belirti yaşamadım bulantı vs gibi bugün öğleden beridir bulantı var normal mi sizce bu haftadan itibaren belirtiler olurmu?
Aysobaciniz Senanrrr_06 tabiki normal her hamilelik bir değil ki, birinde hiç belirti olmazken diğerinde bütün belirtileri yaşıyorsun. bulantı çoksa doktorunuza söyleyin ilaç başlasın
Senanrrr_06 Aysobaciniz şuan çok bı bulantı yok ama iştahsızlık var işte bakalim doktora gittiğimde soylecegim teşekkür ederim bu arada cevabınız için,😊
Gulderen87 Bende 8 haftalik hamileyim bulantilarim oldu bir kac gun ama sari leblebi yedim cok sukur gecti tavsiye ederim