Nvkdkdkd Bir kaç gündür günde 4-5 defa bebişin içerde sanki kendini sıkıştırdığını hissediyorum . Dokunduğumda sert hissediyorum . Bu haftalarda yaşayan var mı?
Buket1906 Nvkdkdkd 30 haftadan sonra oldu şuanda 34 haftadayım doktora sordum normal dedi ama sürekli 5 dk da 10 dk da sürekli olursa gel dedi canım
Kamile71 Nvkdkdkd bendede oluyor 24 Ten beri , acile gidiyorum geri gönderiyorlar nst ye falan almiyolar
jldpmk34 Nvkdkdkd 28 haftaligim 2 gündür bende de daha yoğun oluyor, sol tarafımda toplanıyor sanki bebek, geçen hafta da olmuştu kontrolde doktora sordum normal demişti ama yine de tedirgin oluyor insan