Momsalpzey ben de 36 haftalık gebeyim 2 haftadır her görem aynısını söylüypr ama doktor muayenede bebeğin kanalda olmadığını söyledi. Aşağı inmiş doğum pozisyonuna geçmiş ama kanala girmemiş yani karnın aşağı inmiş olması hemen doğuracağınız anlamına gelmiyor haftalar öncesnden inmeye başlıyormuş. Benim göğüs aldım bomboş göbeğim kasığımda gibi ama erken doğum sancım çıkmadı bebek kanalda da değilmiş.