Tubad Mutlukalp canım bizim bi tanıdığın çocuğu öyle dünyaya geldi biraz büyüyünce ameliyat ettiler düzeldi. Sıkma canını boş yere
deletedmom28 Canım yüzde yüz doğruluk payı yok hiçbirinin inşallah da yanılmıştır doktor Allah korusun böyle bi durum varsa da 10 12 hafta arası operasyonla düzeltiliyomuş öyle biliyorum 🙏
Zeseceme Canım hiç kafaya takılacak bir durum yok benim oğlum yarık dudak doğdu 5 aylıkken estetik ameliyat oldu şimdi 3 yaşında hiç bir sıkıntı yok sadece incecik bir çizgi oluyo ki o bile hiç belli değil ve bu tarz bebekler çok zeki ve çok şanslı bebekler şimdi 34 haftalık hamileyim ilk zamanlar acaba bu bebeğimdede varmıdır dedim ama bu bebeğimde Yok ve oğlum hiç hamilelikte yüzünü göstermedi hep elini dudağına koydu hem detaylı ultrasonda hemde her aylık kontrolümde Doğunca gördük sakladı yüzünü serseri hep☺️Hamileliğin tadını çıkar canım
Mutlukalp Zeseceme ya ne tatlısın😊 inan izinde hiç değilim beni emsin istiyorum damakta yok çok şükür. Biliyomusun benim ki de hep eliyle kapıyo doktor uğraştı hep dönmedi biraz görebildik😁
Zeseceme Mutlukalp ben 26 ay emzirdim canım Hale’n gelip gidip memişlerimi yokluyor unutamıyor garibim şimdi kardeşi olunca tekrar başlıcak diye korkuyorum☺️
ErvAli Mutlukalp canim benimkide hep elleri ile agzini kapatio ayrintilidada göremedik ama icimde hep yarik dudak hissi var cok korkuyorum rabbim korktugumuza ugratmasin daha goremedik agzini😔
Mutlukalp ErvAli Korkma inşallah yoktur ama çözümü olan basit bi şey gönlünü ferah tut önemli olan asıl damakta olmaması