Gulay_37 14 haftalık hamileyim ve kasıklarım karnım da çok ağrı var ve bazen de ara ara oluyo normal mi bu aylarda sizinde oluyo muydu
Suleasyaa Enfeksiyon olabilir idrar yollarında bu haftalarda çok sık oluyor. Kasiklara agri yapar. Ben kum dökmüstüm o kadar ağrım vardı. İdrarda kan görmüştü doktorum