denizkizim Bende 38 +1,dün baya belim de karnım da regl sancısı gibi ağrılarım halsizliğim vardı hatta ağladım ara ara eşim hastaneye gidelim dedi ben sıklaşırsa gideriz dedim sonra hafifledi bugün sadece ayaklarım da ağrım var ve arada vajina üstün de anlık sancı oluyor acil e gitsem mi bilemedim açıklık olmuşmudur diye🙄🤦♀️