Kızlar merhaba 35 haftalık hamileyim. Karnımın aşağıya doğru eğildiğini düşünüyorum ara sırada sancı oluyor erken doğum olmasından korkuyorum. Böyle bir durum Yaşayan var mı aranızda yani bebeğin aşağıya inmesinden kaynaklı mı acaba pazartesi randevum var.