Sevimlianne_adayi Hanımlar ya moralim çok bozuk dünden beri sizler ne diyorsunuz idrarda pozitif kanda negatif ama değer 3.42 sizce başına böyle gelip yükselen oldu mu adetime 5 gün var
Mavi34 Sevimlianne_adayi istersen adeti bekle gecikme.olursa tekrar kan verirsin gönlüne göre olsun ins