Bu şans işi belki de devlette de iyi doktorlara ebelere denk gelenler oluyor ama bana böylesi insanlar bir türlü denk gelmiyor ya.Normalde özel hastaneye gidiyorum ama gittiğim hastanenin acil kadın doğumu olmadığı için iki kez devlet hastanesine acile gittim,bu kadar mı anlayışsız olunur?tamam onları da anlıyoruz iş yükleri ağır zor şartlarda çalışıyolar ama bunun sebebi ordaki hastalardan biri ya da ben değilim,gerçekten kibar ve anlayışlı bi insanımdır,ama dün gece öyle bir ebeye denk geldim ki vallahi kendimi zor tuttum.Kendisi de kadın sancıdan kıvranıyorum yanındakiyle saçma sapan muhabbetler bana cevap vermiyo bakışlarıyla dövcek beni nerdeyse,doktor bi alem acilde toplasan 3-5 kadındık of pof, ya sabır dedim geldim evime.Her işin bir zorluğu var mutlaka,ama kimse kimsenin bu şekilde saygısız tavrına maruz kalmamalı ya.Ama düşünüyorum imkanı olmayıp gücü yetmeyen insanlar bunların o afra tafralarını sürekli çekiyor.İnsana denk gelesin’ diye bir söz var,ne doğru….