anneyim_33 hiç panik yapmayın ben de 20. Haftadayım ve bazı günler hiç hissetmiyorum. Bazı günler de pıt pıt şeklinde hissediyorum. Doktor kontrolünde çok şükür bir sorun görmedi doktorum. 24. Haftadan sonra hiç hissedilmezse o zaman anormalmiş. Bazıları geç bazıları da daha erken hissediyor🤗