Mesdeniz 38+1 haftalık hamileyim ayaklarım 37 numRadan 41 ulaştı aşııııırı şişti artık korkunç agrıyo kemiklerime kadar lutfen basına gelıp neler yAotınız ne iyi geliyor uyuşmada basladı
Deletedmom35 Mesdeniz soguk tuzlu su iyi geliyor canım Kaya tuzu at suya ve ayaklarını koy hatta buzlu su yap buz da at suya
Prensess_annesi Mesdeniz akşama kadar tuvalet harici yerimden kalkmadım benim ayaklarımı gören şok geçiriyordu iki gün yattım normale döndü şükür şimdi biraz ayakta geziyim tekrar şişiyor ama bunun için yatmak ve magnezyum gerekiyor
SimayBabacanYataan Mesdeniz canım tansiyonunu takip ediyor musun? Son haftalarda şişme normal deniyor ancak tansiyonunda yükselme varsa doktoruna mutlaka bilgi vermelisin
Aysaydn Mesdeniz canım benim ayaklarımda patates gibi oluyodu gün içinde ayakta kalmaktan akşam yatmadan önce bi şişe kızılay maden suyu içip yatıyorum sabah uyandığımda eski haline dönmüş oluyor çok rahatlatıyor bi dene istersen