nur006 panco organik hastane çıkışını kullanmıştım çok güzeldi iki takım isimli yaptirmistim bir kere bile giydirmedim bu kizimda asla yaptırmam onun dışında hediye 4 tane filan daha hastane cikisim vardı onlarda güzeldi ama markalarını hatırlamıyorum