-sevgikelebegi12 Aşılama olmadan önce idrar sıkışıklıgıylamı girmek gerekiyor canlar? Bilgilerinizi paylaşırmıısnız? Asılamamdan snra tutunması için kabak çekirdeği avakado duydum baska varmıdır?
Ayse71 -sevgikelebegi12 rabbim gönlüne göre versin canım bende aşılama oldum tutmadı ondan sonraki ay hamile kaldım 🤲🏻🥰 Rabbim isteyen herkese nasip etsin
whitedream -sevgikelebegi12 rabbim inş sanada nasip eder çok zor süreç modunu düşürme güzel haberler alırsın inş benim 2. aşılama tuttu ikisindede tuvalete girip çıktıktan sonra işlem yapıldı. ikinci aşılamada çok fazla avokado yiyenlerdenim.eger tek yumurta oluştuysa ilişki sonrası hep o tarafa yat
Elbet-birgun-kavusacagiz -sevgikelebegi12 aşılama genelde idrar sikısık yapiyolar canim . Hakkinda hayirlisi olsun. Yanlis anlamazsan Sorun kimde acaba sebepsizmi😊
Happybsrn -sevgikelebegi12 inşallah tutar ben idrara sıkışık olmadım doktor öyle bir şey de demedi zaten
whitedream -sevgikelebegi12 bende işlem sırasında sorduydum 🙈 hakkında hayırlısı olur inş kafaya takmamaya çalış
Elbet-birgun-kavusacagiz -sevgikelebegi12 canim genelde es te sorun varsa asilama vakit kaybi diyo doktorlar bizdede ayni sorun var iki asilama olduk tutmamisti zamaninda 🤦♀️tup dr si kizmisti vakit kaybi diye
Elbet-birgun-kavusacagiz -sevgikelebegi12 tup bebek denedim tuttu ama nasip olmadi simdi yeniden basliycaz tup bebege insallah🌸