saideeeee hanımlar 32.hafta raporu 32.haftanın başından mı alınıyo.yoksa 32.hafta bitince mi alınıyo bi de ultrasona göre mi sat a göre mi alınıyo bilgisi olan var mı
Serendipity saideeeee calismaya devame decekseniz 32/0da olmasi gerek, eger izne ayrilacaksaniz 32.hafta icinde olabiliyor demislerdi