Kızlar çatlatma iğnesinden 14 gün sonra yani dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı sonra bende testi bi kenara koydum geçtim 2 saat sonra baktığımda ise silik 2.çizgiyi gördüm bugün hala adet olmadım yoktur diye düşünüyorum ama bu şekilde olup sonradan gebe olduğunu öğrenen oldu mu aranızda?