Littlespy Trendyol da özlem bebe 10lu setler 75 lira. Yorumları da iyi ama ben de kararsız kaldım. Üstelik adı üstünde hastane çıkışı. Battaniyesi kullanılır. İçindeki mendiller falan gereksiz deniyo. Hastaneyi kurtarsın yeter mantığındayım, bi yandan da 🤷🏻♀️