Ezgi1607 Arkadaşlar bugün biraz iş yaptim sol bacağıma siyatiğe sinir baskı yaptığı için kitlendim çok ağrıyor sancılanıyor sol bacağım çok kötü durumda hareket dahi edemiyorum hastaneye gitsem kas gevşetici vururlar mi
Birkiz Ezgi1607 gece banada kramp girdi biraz terliksiz yere bastım buz surdum kramp yerlerine ıyı geldı ama hala yeri ağrıyor. İstersen bide buz sürmeyı dene soğuk bişeyler
Annecibebekler Magnezyumu yüksek doğal maden suyu için. Doktorunuza söylerseniz size Magnezyum yazacaktır. Kas gevşetici almayın.
Ezgi1607 Annecibebekler magnezyum kalsiyum destekli vitamin içiyorum ekstra maden suyu da içiyorum yok yani