Mom77788 Haziran sonu temmuzun başı gibi doğumum hastane cıkışo yaptırcam ama herkes uzun kollu zıbını falan alma gereksiz dedi nasl yaptırayım sizce görsel atarakda firkir verseniz iyi olur
Denizyildizii Mom77788 cnm ilk doğduğunda bebekler üşür. O yüzden uzun kollu giydirilir 10 15 gün kadar. sonra kısa kollu giydirirsin. Yani 2 3 parça uzun kollu aldınmı yeterli olur.
Purpura26 Mom77788 Canım bence al hangi şehirde yaşıyorsun bilmiyorum ama bebekler 38 dereceden çıkıyorlar ve ortam ısısına alışmaları zaman alıyor. İlla iç zıbın olarak giydirmende şart değil normal üst olarak da kullana bilirsin duruma göre
Omerhatice Mom77788 benim doğumunda ayni haziran sonu en son tarih nasip olursa ben uzun yaptırdım 🤗hava sıcak evet ama onlar anne karnından yeni çıktı 15 20 gün gene uzun giyer sonra incelere anca geçilir yavaş yavaş canim bence uzun yaptır ama tabi sen bilirsin 🤗