Bsydz sabaha karşı kasık ağrım oldu hemen gittik Bi tane sancı çıktı gün içinde tekrar gel ağrın olsa da olmasa da dediler cok sukur benim de açılma falan yok bakalım yine cıkacak mı sancı zaten sancı cıktığı an ben de kıvranyordum ebe sancı var herhalde dedi. Ben de aynı 4 litreye kadar su içiyorum inşallah Bi sorun cıkmaz Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😇