Ben devlette kürtaj oldum uyuttular ve toplamda yarım saat sürmedi tüm işlemler. Sonrasında da hiç ağrım olmadı. Ama bir tanıdığımın hem kendi yaşı biraz büyüktü hem de bebeğin haftası büyüktü ona anestezi vermeden ilaç verdiler doğum gibi yaptı tekrar hamile kalması daha kolay olsun diye demişler. O çok zor demişti.