Sadece_anne Tam 13+0 bugün. Zaten göbikliyim, ama gebelik gelince o gobek sekil alip yukari kalkti bebek ve kese falan olunca anlaşılıyor suan hafiften.
Meralrabiamhmt -Gmz- bazılarında rahım icten genıs oldugu ıcın cok cıkmaz ama kımısınde hemen cıkıyo demek kı rahım ıcerden kucuk sızın ben suan 36 haftalık hamıleyım ama cok kucuk gobegım 💁♀️
Omerhatice -Gmz- oğlumda 6. Aydan sonra çıkmaya başladı ama şimdi kizimda 4. Ayda başladı belirgin olmaya. Su an 32+5iz baya büyüdü ve hiç bir kıyafetim oğlumda kalan hamile pantolonum bile olmuyor bu dahada büyüdü 🤷♀️
vitruvius Bende daha hiçbir şey yok. Biraz hafif göbek var ama şişkinlik gibi sanki, göbek deliğinin hemen hizası şiş altlar değil.14+3 oldum. Bakalım ne zaman çıkacak.