Slm kizlar acilden giris yapip muayene oldum hersey iyiydi acilmam ise onceki dogumdan kaln varmis. Doktora ne zamana kadar bekleyelim dedim 40+3e kadar dedi bende bugun 39+5 haftaligim pazartesinden sonra gel yatis yapalim dedi yani suni verilecek hem heyecanliyim hem tedirginim duygularim karmakarisik😑 azicik acilmam evde olsaydi bari 😕insalh bir kac gune kendi sancimla gidp dogurmus olurum kizlar. Suniden korkmamım tek sebebi nstye bagli sanci çektiriyor devlet hastanesi yoksa bu kadar korkmazdım.