Kizlar merhaba dun kontrole diye gelmistim fakat kasilmalar cikinca nts de ve daha onceai erken dogum olayim olunca bi sefer doktorum salmadi ve 38+1 de dunyaya geldi pamuk oglum ameliyatim 2.5 saat surdu 3. Sezaryan ve daha onceki sezaryanlara bagli yapisikliklar varmış zorlu bir ameliyatti bebek ciktiktan sonra komple narkoz verip genel anestezi aldim. Cunku sipinal belli bir sure uyusturmustu ve etkisi azalmaya baslamisti aci hisside olunca genel ilmak zorunda kaldim devaminda. Sonunda saglikli bir sekilde bebehim dünyaya geldi 3170 grm olarak 🥰 49 cm boy fakat sutum inmedi goyusume uzuluyorum bebegim yeterki ememiyor diye dua edin lutfen sutumde bol bol gelsin yavruma 🤲 hepinize saglikli dogumlar dilerim🥰