busra2021 merhaba, ben de ilk doğumumu propess ile yaptım. Suni sancıya gerek olmadı. Okuduğum dualar vs de etkili olduğunu düşünüyorum. Öğle vakti 2-3 gibi takıldı gece 11:30 da doğum yaptım. Ama dr sabah 11-12 gibi anca bekliyordum bu nasıl oldu demişti ? Sancım çok olmuştu ondan mı kaynaklı mıydı bilmiyorum ? Çıkarınca bi rahatlama gelmişti. 9-10 cm açıklıkta çıkartmışlardı. Allah kolaylıklar versin 🤲🏻