Merhaba kızlar, geçen hafta cumartesi günü kan verip beta değerimin 163.15 olmasıyla hamile olduğumu öğrenmiştim 💐 bu hafta tekrar kan vermemi istediler bugün de değerim 4415.24 çıktı 💛 son adet tarihimi baz aldığımda bugün 5+6 gözüküyor uygulamada. Kaç haftalıktır sizce tecrübeli anneler? Doktora gitsem kese vs görebilir miyim yoksa bir hafta daha bekleyeyim mi? Birde bu artış iyi mi bir haftada?