Ezgiloji Merhabalar anneler ve anne adayları, Çorum Özel Hastanesinde doğum yapan veya yapacak olan var mı?
Ezgiloji Geceyegunes Ben 37.haftadayım ve bu zamana kadar oraya gittim gitmeyede devam ediyorum. Doktorumdan da çok memnunum şimdi yalan yok. Ama normal doğum istediğim için doğumhanesi nasıldır? Hijyenik mi ondan emin değilim.
Geceyegunes Ezgiloji ben normal doğum yapmadım ama hijyen konusunda hiç bir sorun yaşamadım odaları falan da gayet temizdi ben doğum yaptığım zaman
Ezgiloji Geceyegunes Cevap için çok teşekkür ediyorum. Ya bugün nst yi doğum servis kısmında oldum. Odalarını ilk defa gördüm, ablam devlet hastanesinde doğum yaptı devletin odaları felan daha temizdi ondan sormak istedim.